Ta strona internetowa wykorzystuje cookiesWięcej informacjiUkryj wiadomość

Strategia firmy

Naszym celem strategicznym jest uzyskanie reputacji najlepszego dostawcy pokryć podłogowych, które będą stosowane w zdrowych, inspirujących pomieszczeniach na całym świecie.

Desso plant Dendermonde Belgium

Realizujemy te założenia dzięki produkcji świetnie zaprojektowanych, wyjątkowo funkcjonalnych wykładzin. Mimo że dywanów nie nosimy na sobie jak odzieży, stale z nich korzystamy, dlatego ich wygląd ma ogromny wpływ na nastrój i ogólną atmosferę, w jakiej pracujemy i żyjemy. Firma Desso tworzy wykładziny, inspirując się najnowszymi trendami w modzie, architekturze, sztuce i projektowaniu wnętrz, aby udoskonalić i ożywić każdą przestrzeń. Nasza globalna strategia wzrostu jest oparta na następujących elementach:


Doskonałość operacyjna

Nie ustając w dążeniu do zadowolenia klientów, stawiamy sobie za priorytet stałą poprawę wydajności operacyjnej. Chcemy utrzymywać naszą zdolność do spełniania oczekiwań klientów zawsze, gdy tego pragną, tak jak tego potrzebują i gdziekolwiek się znajdują. Kluczem jest szybkie dostarczanie elastycznych, dostosowanych i perfekcyjnie wykonanych rozwiązań dla klientów. Środowisko biznesowe błyskawicznie się zmienia, dlatego musimy być stale gotowi do spełnienia nowych oczekiwań klientów.

Innowacje

Kreatywność: doskonałe wzornictwo jest priorytetem we wszystkich oddziałach naszej firmy. Inspirują nas najnowsze trendy w takich dziedzinach, jak moda, architektura, sztuka i projektowanie wnętrz. Ponadto pragniemy stymulować współtworzenie wspaniałych nowych wzorów zarówno w ramach naszej międzynarodowej platformy Circles of Architects®, jak i owocnych relacji partnerskich z najlepszymi architektami i projektantami.

Funkcjonalność: chcemy oferować pionierskie rozwiązania, które ułatwiają aranżację zdrowszych, radośniejszych przestrzeni mieszkalnych i biurowych. Postawiliśmy sobie zatem pytanie, w jaki sposób nasze wykładziny mogą sprzyjać zdrowiu i dobremu samopoczuciu. Doprowadziło do opracowania takich innowacji, jak wykładziny AirMaster® i SoundMaster® DESSO, które ograniczają ilość kurzu w powietrzu oraz zbędny hałas we wnętrzach.


Cradle to Cradle®: jesteśmy oddani wizji tworzenia produktów, które mają pozytywny wpływ na zdrowie ludzi w ich domach i biurach, a jednocześnie będą wspierać zrównoważony model biznesowy w przyszłości. Osiągniemy ten cel dzięki modelowi Cradle to Cradle®.

Ekspansja

Ekspansja geograficzna
Celem firmy Desso jest rozwijanie działalności w nowych regionach geograficznych. Firma Desso jest obecna w regionach Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej, zaś w nadchodzących latach planuje dalszą ekspansję na innych rynkach.


Rozwój kanałów dystrybucji
Firma Desso dba o dalszy rozwój sprzedaży w segmentach edukacji, ochrony zdrowia i administracji rządowej. Nowe produkty, które oczyszczają powietrze z pyłu i tłumią hałas w pomieszczeniach, z powodzeniem trafiają do tych właśnie odbiorców.

Komunikacja

W firmie Desso stawiamy na jasną, otwartą i szczerą komunikację, która pozwala nam realizować strategiczne cele. Opracowanie nowej koncepcji działalności oznacza konieczność ponownego zdobycia serc i umysłów ludzi zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. W związku z tym firma Desso uważa, że szczerość i otwartość komunikacji jest jednym z głównych czynników decydujących o długofalowym sukcesie.

  • Poleć tę stronę
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • email